Random ordnad oordning

Vill ha sommarlov. Nu på stört. Tack. Varför i hela friden tog jag bort allt vad engelskatal hette ur min älskade dator? Just det, den här gången var det inte datorns fel - det var mitt. Bara MITT fel. Massa fina ord på ren svenska. Dricker kaffe med glass i på grund av avsaknad av mjölk och avsaknad av energi nog att gå ner och köpa mjölk. Ska logga ut överallt i två hela timmar, stänga av musiken och skriva mitt tal. Nu. Go go go, Peeeepppaaaa. Häpp.


Det här är inte en "Du är den fjärde personen som rör min bebis(/kamera) och fortfarande lever ta det försiktigt eller annars..."-min. Det är en "hög på perfektionism och förväntan redan vid lunch"-min. Den tidigare hade kunnat passa också, men jag var för glad för att ens tänka så. Det borde säga er ALLT.

Balen var underbar om ni inte redan uppfattat det. Hela dagen var så perfekt att jag bara vill gråta så fin var den. Det händer aldrig mig, för varenda gång småsaker kan gå fel så går de fel. Tack till underbar människa som stått ut med mig i flera månader och dessutom såg till att balen blev det roligaste jag någonsin gjort. Stor kram.

Har försökt skriva sommarlov tre gånger nu, och varje gång har det blivit sommarlove. Måhända stoff för ett nytt inlägg? Vi får se.

1 kommentar: