If the queen had balls, she’d be King.

Min handled skriker igen, och jag kan inte skaka av mig känslan av att den faktiskt vill mig Något. Jag slog ihjäl den på ett spröjs för snart tre veckor sedan, och den har hållit snattran ett tag nu. Efter att man putsat fönster regnar det alltid, och så är det bara. Kanske har jag fått en sådan där Vädertå som gamla gummor hade förr i tiden? När det värkte i den blev det regn nästa dag. Gjorde den ont på något annat sätt blev det åska veckan därpå. Jag kanske har en Väderhandled och kanske regnar det imorgon. Kanske är det Det den vill mig. Och kanske bara kanske borde jag fortsätta läsa Fear & Loathing in America efter att det första sommarläslistanoffret är avklarat. Överdoser av HST gör intressanta saker med det Mentala Tillståndet och Världsuppfattningen i allmänhet.



"Ho ho. If is a big word, to sane people. Hell, the New York Giants would be Super Bowl
champions today if not for the Baltimore Ravens, and Bill Clinton would be President if
he could have run in 2000. If the queen had balls, she’d be King."

Hey Rube, Hunter S. Thompson.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar