Working eight to one and then to... one again.

Åtta till fem tre dagar i rad tar på krafterna. Dessutom 7 timmars intensivt studerande på det igår kväll. Känner mig lite sliten... men det är fan så kul!! :D En åtta till fem kvar, sedan får man kanske kanske vila upp sig lite. Nu är det definitivt kaffedags för att kunna hugga tag i logiken, MATLAB (som jag hittills är helt kär i) och möjligtvis lite programmeringsparadigmlab i form av att försöka lära mig grunderna i Prolog genom att läsa ett 197 sidor långt pdf-dokument om grunderna i språket. Dessutom få det hela att fungera smärtfritt på min älskade släpbara. Doskommandon, någon? Det var ju naturligtvis ingen som kom på den brighta idén att göra en egen tangent för backslash på alla pc-maskiner... bara för att göra det ännu roligare så har man gömt kommandotolken i win7. Fastklistrad på taskbar, och där får den stanna, för jag har inte den blekaste om var jag hittade den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar