Världen i korthet.

Matte är mitt liv. Med små avbrott av Slevenbaserade koffeinkickar (och i Slevens hemland får man INTE ekologiskt italienskt kaffe. Så det så.), märkessyende och andra underbara underbara saker som life throws at you. Och ja, jag är ett perfektionistsvin om alltid renskriver mina anteckningar. Jag hittade INTE bilden nedan med hjälp av allas vår vän Google.





Jag har aldrig älskat rosa (inte sedan jag var tre år i alla fall, och när man är liten bankar omgivningen in att pojkar är blå och flickor är rosa så det räknas inte. Bleh.), men den är ju faktiskt inte rosa! Hört talas om CERISE? Huh? HUH? Klart du har! Och den är INTE rosa - den är CERISE.





What else is new... mitt internet funkar fortfarande inte (alla säger efter mig: Ha. Ha. Ha. Ha. Not.). Åh! Gardell kommer till stan, eller... uhm, det sa man när man bodde i Limpan... faktum är ju att stackarn faktiskt BOR i den här stan... men hans turné startar i januari på Folkoperan i alla fall. Förhoppningsvis förhoppningsvis förhoppningsvis (håller all tummar och tår) kommer Personlig Parentes Ett och Personlig Parentes Två att vara där, lika upp över öronen som en liten Mjölbyblondin i hatt och trasiga jeans som skriker sig hes och förmodligen svimmar bara av att se en bild av Johan-ponken. Underbart. Åh, och Skype äger. Typ ALLT. Går inte att jämföras... någon som någonsin hört talas om att man kan prata med älsklingen på andra sidan jordklotet (i princip) utan att det kostar en spänn? Och ja ja, jag vet, otåliga parenteser får ge sig till tåls tills överparentes (den jag brukade bo med) har fått sin beskärda del... tillbaka till matten! Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar